22 oktober 2007

Kliar mig förstrött i huvvet!


Alltså, jag kan bli sååå trött på mig själv ibland. Jag är fortfarande inte klar med senaste LO´n. Det är nåt som inte stämmer som vanligt. Går förbi den många gånger per dag och känner att det är nåt som måste bytas ut,..och när jag sen tänker att jaaaa det är nog själva bakgrunden,...så får jag ju lite smått paniiiik! Hur lätt är det att byta ut bara så där. Bakgrunden passar ju inte alls in känner jag nu,..eller gör det det..? Åååååh. Jag visar nu ett litet smakprov på den för att få lite synpunkter. Är bakgrunden möjligen för rörig,..eller passar den? Kanske svårt att se på den här lilla snutten förresten. Äsch.


Och förresten läste jag nånstans att någon kom på hur man gör när man häftar mitt i en sida...nån som vet hur man gör? Hittar inte tillbaka där jag läste det nu.

Inga kommentarer: