06 mars 2009

Scrapsugen

Jag är grymt scrapsugen, och snart får jag nog sätta fart för jag har tänkt scrappa nåt till pappsen som fyller 65 nästa vecka. Men nu ikväll har vi varit på innebandyträning och jag är supertrött, särskilt efter ett halvt glas vin. Imorgon är det innebandy-cup från kl 13 och framåt, så jag får väl se om jag hinner scrappa nåt innan vi åker iväg på det. Kamerabatteriet är på laddning och det blir till att springa runt och fotografera snabba barnafötter och bollar, inte helt lätt. Perfekt ändå att jag tog uppdraget som webbmaster via bandylaget för då får jag lite övning med kameran. Sen på söndagen har jag ju lite mer tid, så hinner jag inte på fredag morgon så får jag scrappa järnet då, måste ju skickas i tid.

Sen måste jag ju framkalla ett gäng färska foton som jag kan scrappa, åhhh det är så mycket jag vill hela tiden men jag måste ju prioritera.

Inga kommentarer: