15 augusti 2007

Schemalagd scrap-tid

Påbörjade en LO igår. Kände att jag ville prova att centrera fotot, dekorationer och allt vad det nu heter, mot en vit bakgrund liksom. Har gjort det en gång innan och blev riktigt nöjd. Har än så länge klippt ut ett mönster av en bakgrund från Sandylion och valt ett foto…sen vet jag inte riktigt hur jag ska ha det. Eventuellt en ram från Hambly, (hette det så)? Jag tycker att det är svårt att komma på bra rubriker, jag kan ju inte skriva SÖT, BUSIG, SÖT, BUSIG, GLAD…ja på alla liksom :) Ååå vad trögtänkt jag känner mig, det känns som jag bara står och stampar och inte kommer någon vart.

Och åå vad jag saknar ett scrapp-rum! Har sett många bloggar nu där det visas bilder på nyrenoverade rum fulla med grejer och fina praktiska möbler. Kan man inte riva bort nån vägg här hemma tro, eller…bastun ska vi ju inte ha kvar och vi har tänkt göra tvättstugan större som ligger bredvid bastun…hm, kanske det vore..fast vi har ju ett duschutrymme där inne, jag kan ju inte sitta och scrappa i ett ”fuktigt” och ”bullrande” rum. Eller kan jag det? Man får väl sätta upp ett dusch- och tvättschema.

  • Måndag – tvätt/dusch innan 19
  • Tisdag - tvätt/dusch innan 19
  • Onsdag - tvätt/dusch innan 19
  • Torsdag - tvätt/dusch innan 19
  • Fredag - tvätt/dusch innan 19
  • Lördag – STÄNGT för kreativt arbete
  • Söndag – STÄNGT för kreativt arbete

    Ja det skulle väl bli bra!? O vad fint jag skulle få det där inne…ett litet fönster finns det ju också, fast rätt så litet. Men det är väl bara att slå ut några fler tegelstenar på gaveln och göra det större…eh-he

Inga kommentarer: